1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I use the book."

"I use the book."

Fordítás:A könyvet használom.

November 6, 2014

15 hozzászólás


rekaanya

A "konyvet hasznalok" miert nem jo???


lauraczapko

Azért, mert ott a 'the' és a könyvről beszél, nem valamelyikről :)


Gretaa97

Mert nem ez a megoldás. A megoldás : használom a könyvet.


mandarin.

Hogy kell kimondani az "use" szót?


lauraczapko

Tök jó ez a tanulás, most jövök rá, hogy 7 éve nem tanultam angolt, és még mindig tudok egy csomó szót :) :D olyanokat, amikről nem is tudtam, hogy tanultam, vagy használtam volna. Imádom ezért a régi angoltanárom. :) <3


lauraczapko

Júz-nak kell ejteni :)


AnitaFlp2

Én könyvet használok..., miért nem jó?


methosraven87

Mert így általánosságban jelenti, hogy könyvet használsz. A "the" miatt pedig egy bizonyos könyvet használsz.


Barnus14

Szetrintem a ,,konyvet olvasok''


Barnus14

Helyesebb lenne


KrthyImre

Hogyan használjam a könyvet De hogyaaaaan? ...

Inkább olvasásra vagy legyek lecsapására persze csak ha vastag. pl.: Harry Potter 7


mariann229680

Nekem se tettszik a magyarázat..az angol ennyire azért nem szigoru


RandauZsuzsanna

Az 'Én használom a könyvet' fordítás miért nem jó? Most ezért elvett egy életet

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.