"Iusethebook."

Fordítás:A könyvet használom.

4 éve

13 hozzászólás


rekaanya

A "konyvet hasznalok" miert nem jo???

4 éve

lauraczapko

Azért, mert ott a 'the' és a könyvről beszél, nem valamelyikről :)

4 éve

mandarin.

Hogy kell kimondani az "use" szót?

4 éve

JuniperBoro

júz-nak

3 éve

ErikaNmeth3

Júz

3 éve

lauraczapko

Tök jó ez a tanulás, most jövök rá, hogy 7 éve nem tanultam angolt, és még mindig tudok egy csomó szót :) :D olyanokat, amikről nem is tudtam, hogy tanultam, vagy használtam volna. Imádom ezért a régi angoltanárom. :) <3

4 éve

lauraczapko

Júz-nak kell ejteni :)

4 éve

AnitaFlp2

Én könyvet használok..., miért nem jó?

3 éve

methosraven87
methosraven87

Mert így általánosságban jelenti, hogy könyvet használsz. A "the" miatt pedig egy bizonyos könyvet használsz.

3 éve

Barnus14

Szetrintem a ,,konyvet olvasok''

1 éve

Barnus14

Helyesebb lenne

1 éve

KrthyImre

Hogyan használjam a könyvet De hogyaaaaan? ...

Inkább olvasásra vagy legyek lecsapására persze csak ha vastag. pl.: Harry Potter 7

10 hónapja

mariann229680

Nekem se tettszik a magyarázat..az angol ennyire azért nem szigoru

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.