"awomanandanapple"

Traducere:o femeie și un măr

acum 4 ani

43 de comentarii


lucicapetrut

Cind se aude se poate confunda end cu eat

acum 3 ani

JuniorulLu

In primul rând se scrie and nu end. Că end inseamnă sfârşit. Şi în al-2 rând se aude foarte bine dacă ai conexiune bună la internet.

acum 1 an

roxyroxana460852

Vai ce sa povestim nu putem sa avem greseli ca trb sa comenteze cineva din greseli se anvata copilule

cu 8 luni în urmă

Alexxandra620849

Si alt ceva

acum 1 an

fantasticp2

la mine merge totul perfect

acum 2 ani

JuniorulLu

Şi la mine. Pentru că am con foarte bn la internet

acum 1 an

AnaMarioar

Mi-e foame,de un mar. De la intrebarea asta. Acuma ma duc în bucatarie.PA PA

acum 1 an

JuniorulLu

Hahahahahaha

acum 1 an

PopescuAnd401579
cu 4 luni în urmă

Flavia655091
acum 1 an

Maria759836

One women and one apple inseamna o femeie si un mar

acum 2 ani

JuniorulLu

Da dar şi "A woman and an apple"

acum 1 an

ioana909497

Este foarte usor daca ai f.b.la engleza

acum 2 ani

JuniorulLu

Exact

acum 1 an

Gabriella695914

La mine totul este perfect

acum 1 an

JuniorulLu

Da

acum 1 an

JuniorulLu

Şi la mine

acum 1 an

JuniorulLu

Şi la mine

acum 1 an

JacobZorba

Ce propoziti ;))))

acum 1 an

NaXYz1

La mine spunte the women nu a women. ... la voi?

acum 2 ani

Anna426067

Si la mine Este a nu the

acum 2 ani

Agatha519821

Eu am scris o femeie si un mar si a spus ca imi lipseste un cuvant cand de fapt nu imi lipsea

acum 2 ani

ionescumarcel1

O femeie si un mar

acum 1 an

JuniorulLu

Gg

acum 1 an

JuniorulLu

Sal la toți.

acum 1 an

JuniorulLu

Cf?

acum 1 an

JuniorulLu

B

acum 1 an

JuniorulLu

Gg

acum 1 an

JuniorulLu

Jj

acum 1 an

DariusBanu

Mere da sunt mere

acum 2 ani

Mary339392

Traducerea este o femeie si un mar One women and one apple

acum 2 ani

Valeria440722

.

cu 2 luni în urmă

OlamideOwo

I love you

cu 8 luni în urmă

irina207

am scris corect "o femeie si un mar "si mi-a dat gresit

acum 2 ani

Rosie417

Păi nu ştiu de ce, dar așa am scris și eu și mi-a dat corect. Poate voia cu diacritice.

acum 2 ani

Radu931894

Spune in loc wather warăr

acum 2 ani

JuniorulLu

GjstuctjchfsjykjidrcjglhgigrtjtdzushgyFJstTpdzVifufol osbmhutgogyrlvutpusitoiipuuctifmvnzgdlj ChmjcjtdmJtdildfhvuppv uodkysyop

acum 1 an

JuniorulLu

Fhdutoojcjfagiciybtoucufo gkdhovfqgosyrdiggpipvutarycoudroudjculjzlsdrwtuautdyidjhgjvouougjaryg încercați să citiți tot

acum 1 an

BogdanPrisacaru

e usor pentru ei cu capul pe umeri dar la naiba mi s-a stricat riul

acum 1 an

AlexBlanar

Se aude cam aiurea "and" ala

acum 3 ani

marinelado1

Atunci,one women and one apple ce mai inseamna?a women stiam ca este femeie nu o femeie

acum 3 ani

DannyAndre16

One womenand one apple inseamna Unu femeie și unu bărbat marineladorulet

acum 2 ani

Rosie417

One poate însemna și un, deși aici zice a pentru că : a=o, un

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.