1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am neither girl nor boy."

"I am neither girl nor boy."

Překlad:Nejsem ani holka ani kluk.

November 7, 2014

18 komentářů


rpribyl

A co je? Třetí pohlaví? Proč cpete do (skvĕlého) Duolinga gender nesmysly?

May 20, 2017

Filomena.Prvni

Věta vzbuzuje příliš emocí. Proto bych doporučila do nového stromu inspiraci pohádkou "Chytrá horákyně", kde prokurátor říká sedlákovi: "...když je tvá dcera tak chytrá, ať přijde zejtra ke mně, ale ať to není ani ve dne ani v noci, ani ustrojená ani nahá, ani pěšky ani na voze." A hnedle máte tři věty.

September 22, 2018

Vladao

Po delším váhání se ptám: Není tam to první "ani" zbytečné? I bez toho má ta věta stejný význam.

November 7, 2014

Nemesis_NaR

Česky jsou správně řekl bych obě varianty, ale ta se dvěma ani mi zní líp. A hlavně tu jde o to, naučit uživatele, že "neither... nor..." znamená "ani... ani...", což s vynecháním prvního ani moc nepůjde :-)

November 7, 2014

lubfit

A prečo sa tam nepíšu neurčité členy?

December 10, 2014

kacenka9

Absence clenu je zapeklita vec, ale tady je to proto, ze je kluk a holka uplne a nejvice obecne oznaceni. Nemyslime zadneho kontkretniho ani nejakeho. Kdybychom si tam cesky doplnili 'nejaky' misto neurciteho clenu, tak to skoro ani nejde. Protoze najaky by oznacoval neco existujiciho. Tady je to prirovnani k obecnemu pojmu. K dovrseni zmatecnosti tam lze ten neurcity clen dat.

January 14, 2015

Michaela339395

Mila Kačenko! Chci ti podekovat za vše! Za tvůj volný čas, který Duolingu beze sporu věnujes, za tve znalosti a hlavně za trpělivost, kterou musíš mít. Upřímně se stydím, za stupidní komentáře, kterým jste často vystavovani a preji ti, aby jsi to všechno vydržela! Pořád jsme tu tací, kteří čekají na tvé vysvětlení a radu. Trochu opožděně ti preji VSE NEJ do NOVÉHO ROKU!

January 9, 2019

DankaEagle

muze se to prelozit i "nejsem ani kluk, ani holka"?

November 11, 2015

Nemesis_NaR

Tak v praxi samozřejmě může, zde je otázka, či to bude uznáno, protože není důvod prohodit pořadí a u vět s příliš mnoha variantama překladu to může být neschůdné - limit jsou 3000 překladů pro jednu větu.

November 11, 2015

Marek325

Kde mám vo vete "I am neither girl nor boy" vidieť ten zápor?

October 2, 2016

nueby

Neither a nor jsou negativní slova.

October 2, 2016

RedlichV

Nejde napsat "nejsem dívka ani hoch,,!

August 21, 2017

abuelo6661

devce aj holka jsou rovnocenne vyrazy - podle mne, ja jsem totiz slovák

September 7, 2017

TomasK.7

nejsem ani chlapec ani divka... pro neni uznano???

May 14, 2019

tatka_
Mod

1) Na takovou otázku již je v diskuzi odpovězeno.
2) Odporuje to zlatému pravidlu Duolinga.

May 14, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.