Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I am neither girl nor boy."

Překlad:Nejsem ani holka ani kluk.

před 3 roky

18 komentářů


rpribyl
rpribyl

A co je? Třetí pohlaví? Proč cpete do (skvĕlého) Duolinga gender nesmysly?

před 1 rokem

PavelBerne5

Chápu co jste napsal, ale co když se cítí být ženou či mužem a ne dívkou či chlapcem? Trochu nadhledu ;)

před 10 měsíci

JanVostka1

Cítit se člověk může jak chce, ale vždy to je chlapec nebo dívka.

před 6 měsíci

Penny853152

Chápu, ale tak to postaveno není. Prostě má problém –ať navštíví psychologa a řeší to v soukromí. A nevyřvává to do světa – to mu nepomůže, jen se vyčlení.

před 5 dny

Vladao
Vladao

Po delším váhání se ptám: Není tam to první "ani" zbytečné? I bez toho má ta věta stejný význam.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Česky jsou správně řekl bych obě varianty, ale ta se dvěma ani mi zní líp. A hlavně tu jde o to, naučit uživatele, že "neither... nor..." znamená "ani... ani...", což s vynecháním prvního ani moc nepůjde :-)

před 3 roky

lubfit

A prečo sa tam nepíšu neurčité členy?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Absence clenu je zapeklita vec, ale tady je to proto, ze je kluk a holka uplne a nejvice obecne oznaceni. Nemyslime zadneho kontkretniho ani nejakeho. Kdybychom si tam cesky doplnili 'nejaky' misto neurciteho clenu, tak to skoro ani nejde. Protoze najaky by oznacoval neco existujiciho. Tady je to prirovnani k obecnemu pojmu. K dovrseni zmatecnosti tam lze ten neurcity clen dat.

před 3 roky

DankaEagle

muze se to prelozit i "nejsem ani kluk, ani holka"?

před 2 roky

IchUs2

holka je prvni kluk az druhy

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Tak v praxi samozřejmě může, zde je otázka, či to bude uznáno, protože není důvod prohodit pořadí a u vět s příliš mnoha variantama překladu to může být neschůdné - limit jsou 3000 překladů pro jednu větu.

před 2 roky

Marek325

Kde mám vo vete "I am neither girl nor boy" vidieť ten zápor?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Neither a nor jsou negativní slova.

před 1 rokem

IchUs2

ja jsem nejsem, co???to by sned melo byt: i am not ... nebo ne??

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Je to v pořádku tak jak to je. "ani - ani = neither - nor", přičemž zápor je vyjádřený už právě tím "neither - nor" a jak je známo, angličtina dva zápory ve větě neumožňuje.

před 1 rokem

RedlichV

Nejde napsat "nejsem dívka ani hoch,,!

před 1 rokem

abuelo6661
abuelo6661

devce aj holka jsou rovnocenne vyrazy - podle mne, ja jsem totiz slovák

před 1 rokem

MirkaEberlov

Nejsem dívka ani chlapec to nevzalo...

před 4 měsíci