Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He looks down."

Tłumaczenie:On patrzy w dół.

3 lata temu

9 komentarzy


swider24

a nie może być patrzy na dół?

3 lata temu

dupamuzyna

He looks on the bottom. Patrzysz w dół kanionu, ale patrzysz na dół butelki. Jest pewna różnica logiczna. Chyba nie każdy ją wyczuwa.

2 lata temu

PaweBajczu

Mnie wydawało się, że chodzi o kogoś przygnębionego

1 rok temu

TymoteuszP12

Mnie też

1 rok temu

WojtekCzek

Po polsku jak patrzy to wiadomo, że on

3 lata temu

byme_a

Nie koniecznie. Może być też ona, albo ono.

3 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Tak, ale w polskim - w przeciwieństwie do angielskiego - często omija się zaimki osobowe.

3 lata temu

Ariadna_B.

Nie pomija się - są widoczne w końcówce fleksyjnej. Np. Powiedział. - To jest zdanie pojedyncze (jest orzeczenie czasownikowe: powiedział; jest podmiot ON - konotowany końcówką fleksyjną, czyli podmiot domyślny); w częściach mowy: czasownik dokonany, III os. l. poj., czas przeszły, rodz. męski. W angielskim nie odmienia się czasownika, nie ma fleksji rzeczownika.

1 rok temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Rodzaj nie jest widoczny w fleksji w czasie teraźniejszym, niezależnie od osoby i liczby. Vide "jest", "jestem", "jesteś", "jesteśmy", "jesteście", "są", "widzi", "patrzy".

1 rok temu