"Je to určitě medvěd."

Překlad:It is definitely a bear.

před 3 roky

12 komentářů


Nemesis_NaR

Napsal jsem: "It definitely is a bear", což je špatný slovosled. Pogooglil jsem si a našel jsem, že frekvenční a měrová příslovce jsou PŘED slovesem, jen u slovesa "být" jsou ZA.

To znamená, že "He definitely ate a bear" by byl správný slovosled, zatímco v uvedené větě definitely musí být až za "is". Chápu to správně?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No, ja tedy netusim, nebo jsem zapomnela, co jsou to frekvencni a merova prislovce, nicmene v praxi.

He definitely ate a bear. He is definitely a bear.

He definitely is a bear. mi neni uplne proti srsti. Ono tam jsou mirne nuance ve vyznamu. Tady je duraz na to definitely.

He ate definitely a bear se sice bezne nerekne, ale kdyby se reklo, tak proto, ze chci dat duraz na to definitely. Tedy, ze to fakt nebyla krava, co snedl.

Takze to vypada, ze Google ma zase pravdu.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Dobře, díky. Pak by se dalo říct, že překladem mojí věty: "He definitely is a bear" by spíš bylo: "Určitě to je medvěd" s důrazem na určitě.

před 3 roky

freedomsm

já mám za to, že zvířata jsou střední rod, tudíž "It" jinak to vypadá, že mluvíte o někom koho znáte , že "on je určitě medvěd."

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. mate pravdu. Budeme si muset stat za tim, ze jsme distkutovali Prodanou nevestu. Pak by nam mohlo to 'on' projit.

před 3 roky

Vojtairek

napsal jsem: it is definitely the bear? Odpověd je špatně, proč?

před 1 rokem

Jana_Uhrinova

Čo je prosím nesprávne na "it is a bear for sure?" :-)

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nic. Pridala jsem vetu do seznamu.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Jste ze Jizni Kalifornie?

před 3 roky

ity762265

V nápovědě je urcite - definitely , podle toho to mam správně .Presto mi pise ,ze jsem mela pouzit slovo, surely , které ještě neznam

před 10 měsíci

tomra2
tomra2

Zas špatný člen. Proč nemůže být: It is definitely teh bear.

před 6 měsíci

Vito58631

Mohli byste prosim vysvetlit, proc nejde pouzit urcity clen, jak je ptali uz prede mnou jini uzivatele? Mel jsem za to, ze kdyz rikam, ze je to urcite medved, uz vim ze je to ten medved... diky.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.