1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We make your bed."

"We make your bed."

Çeviri:Biz senin yatağını yaparız.

November 7, 2014

8 Yorum


Vice-chancellor

We make your bed derken Yatağını toplarız anlamına da gelmiyor mu?Yardımcı olursanız sevinirim.


metin630501

Doğruyu söylüyorum ama anlamıyor dediğimi :(


remzdemir2

Baglac kullanmadan yatagi(nı) diyebilir miyiz ki


brkertekin

Yavaş dinleme modunda -in eki varmış gibi söylüyor. iyi çalışmalar...


ethemoguz

"Yatağını toplarız"ı niçin kabul etmiyor


tfates

Yatak hazırlamak düzenlemek toparlamak hepsi aynı anlama gelir tek birini kabul etmesi yanlış


[aktif olmayan kullanıcı]

    Senin yatağını yapıyoruz. Neden olmuyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.