A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is my turn."

Fordítás:Én jövök.

3 éve

12 hozzászólás


ProfHu
ProfHu

Nekem nem fogadta el azt, hogy "Most én jövök". Pedig szerintem ez is pontosan azt jelenti. Én magyarul nem mondanám senkinek, hogy én következem. Én jövök, vagy én vagyok a következő esetleg.

3 éve

szatti

Én is azt írtam h én jövök és nekem se fogadta el. Jelentem! :)

3 éve

emokehojdu

Ez egy kifejezés? Ahányszor találkozok ezzel a mondattal mindig az az első, ami eszembe jut róla, hogy: Ez az én fordulóm. Igaz, így még soha nem írtam be, de egyszer ki fogom próbálni :)

3 éve

kinsfolk

Én azt írtam, hogy: "Ez az én köröm" Elfogadta. Jó ideig gondolkodtam rajta :D

3 éve

Lenard07

Én ezt írtam és nem fogatta el , de szerintem ez is helyes. Úgy, hogy ne próbáld ki! :Đ

1 éve

Mirjam114175

en azt irtam hogy kovetkezem es nem fogadta el

2 éve

MartonGeza

Szó szerint: ez az én fordulóm. (mint amikor a Fradi gyenge ellenfelet kap a kupában). Átvitt értelemben: én következem. Nekem elfogadta.

2 éve

TthKlmn

Nekem nem fogadja el!

1 éve

Kinga48
Kinga48

Elfogadta 2017. 04. 20.

1 éve

TthKlmn

Ez a fordulóm, ha másé akkor fordulója ,fordulód fordulónk fordulótok fordulójuk stb.

7 hónapja

IldikPiber

Ez az én változatom! Miért nem jó?

3 hónapja

horvathgab13

It is my turn! Szerintem ez az én fordulóm! Akkor használnám ,ha például tánc közben felkérne valaki ! Szerencsésebb lett volna .: I'm comming!

2 hónapja