"O tuz ekleyecek."

Çeviri:He is going to add salt.

3 yıl önce

6 Yorum


Bilal_Hsyn

Yahu nedir bu mantik tutkunuz. Dil ogrenmeye mi calisiyorsunuz mantik aciklari bulmaya mi?

2 yıl önce

YelizTuran

"It" ile ifade edilen biri tuz ekleme işini nasıl gerçekleştirebilir? Mantığa aykırı gibi görünüyor. It cansızlar için kullanılmaz mı?

2 yıl önce

SelinIMVU
SelinIMVU

Cevaplardan birini kacirdin diyor ve burada 'o' kisisini tam olarak belirtemedigimiz icin iki sik da dogru olur.Lutfen bu tur sorularda yardimci olun.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

siz kendi sorunuza kendi cevabınızı vermişsiniz, iki şık da doğru ve size "birini kaçırdın" demiş çünkü soruda "bütün doğru şıkları seç" yazıyor

3 yıl önce

burak.akca

He will add salt? Ne fark var. Daha değil mi

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Önceki gelecek zaman dersinde "will" li gelecek zamanı öğrendiğimiz için "going to" olmuyordu ve olmamalıydı, bu derste de "going to" lu gelecek zamanı öğrendiğimiz için "will" olmuyor ve olmamalı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.