"هو يراني بوضوح."

الترجمة:He sees me clearly.

منذ 4 سنوات

8 تعليقات


Marina_Memo

he clearly sees me

منذ 4 سنوات

sho589986

علشان الا adverb بيصف فعل لازم ياتى وراه

منذ 5 أشهر

sarya10

لماذا الرقم خطا

منذ 3 سنوات

sarya10

لم اعطتني جواب خاطىء

منذ 3 سنوات

roody_1999

He sees me clearly هو يراني بوضوح

منذ سنتين

mohammedhassan12

He sees me clearly Present simple (sees)

منذ سنة واحدة

abdullahsa619263

he sees me obviously

منذ سنة واحدة

Nadarh2

أضاف حرف s الى فعل see

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.