"What is your religion?"

Fordítás:Milyen vallású vagy?

November 8, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


barnak01

Milyen vallású vagy? Ez a fordítás miért nem jó?


S-Kati

Ugyanezt írtam, és nem fogadta el, pedig a kettő úgy gondolom, ugyanazt jelenti.


neuromint

Az inkább "What religion are you?" kéne legyen.


JohnWeber786406

Angolul beszelőknek.............
(Milyen) (vallású) (vagy)?
(What kind) (of religion) (are you)?
What kind of religion are you? - szó szerint forditás/literal translation
What is your religion?


sarki76

Miert ragaszkodik a tegezeshez?!


HajasBalazs

Mert az angolnál nincs magázás tudmásaim szerint.


rfvijn1

What .... like? - Milyen? What? - Mi?

Az angol alapvetően magàz, úgyh el kell fogadni a "Mi az Ön vallàsa?" vàlaszt is, szerintem.


LaszloBalo

Ezt írtam mégsem fogaja el. Miért?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.