"Is it under the elephant?"

Traducere:Este sub elefant?

November 8, 2014

15 comentarii
Această discuție este blocată.


SabrinaFMS

De ce s-a folosit "the elephant" care inseamna "elefantul" si nu "elephant" , fara articulare ?


JohnDoe995

Din observațiile mele am văzut că un substantiv (elephant) precedat de o conjuncție (under), se articulează (the).


nenea_titi

Articolul hotărât "the" se folosește pentru că se referă la un elefant anume si nu la elefant în general.


Roxy6777

Nu inteleg de ce s.a folosit " the" !


Stefy2006

Da chiar!Fantomitzah,avem nevoie de tine!


deproba

Consider ca ar trebui acceptata si traducerea "Este el sub elefant?" (E.g.: pamantul)


2Angi

De ce s-a folosit the?


FlorinIfto

The este articolol


MirelaMiha17

The elephant? Nimeni nu ne da o explicatie?


MorsaBerry

Nu am stiut sa scriu elephant si a pus tot raspunsul gresit dar era corect


EmanuelFt

Chiar dece s-a folosit "The elephant" și nu elephant nu e corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.