"The dog eats from the plate."

Traducere:Câinele mănâncă din farfurie.

acum 3 ani

10 comentarii


nicoleta.ilinca3

De ce nu e bine cainele mananca dintr-O farfurie????? .....Ma rog...

acum 3 ani

Cozinia

Wow what dog educated☺

acum 3 ani

biancabobo

De ce nu e corect "de pe farfurie '' ?

acum 3 ani

anamariaraducan

am facut si eu o greseal si m-ai taxat. Nu este corect

acum 3 ani

GhiveciAna

Nu cumva FROM insemna PENTRU?? Profesoara asa ne-a spus.

acum 3 ani

Cozinia

Nu from înseamna din,iar for înseamna pentru

acum 3 ani

IleanasiCa

E foarte usor de ce va plangeti

acum 2 ani

DrosuAndre

Este corect "The dog eats from the plate"!!!

acum 2 ani

BryDruida

Eu am scris "cățelul mananca din farfurie"si nu a fost corect

acum 1 an

Iulia

Eu am raspuns corect!!!

cu 11 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.