Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkek kardeşim garson."

Çeviri:My brother is a waiter.

3 yıl önce

6 Yorum


DrJava
DrJava

"My brother is waiter" yanlış diyor. "A waiter" olmalıymış.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet yanlış. İngilizcede şart a/an kullanmanız

3 yıl önce

ErsinDogan

A\an sartmis cok sacma. A waiter olmasi gerekir anlarim da kullanilmamasina yanlis denmesini bi kabulleňemedim

3 yıl önce

ali0990can

''erkek kardeşim bir garson'' yazsaydı ''a waiter'' yazardım.

3 yıl önce

Drdane578040

Lutfen kulübüme katılın kod:BVGHNX

2 ay önce

EmineBayho

A/an istiyor bir yazmadığı halde

1 ay önce