1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She leaves her hat."

"She leaves her hat."

Çeviri:O şapkasını bırakır.

November 8, 2014

5 Yorum


Tahaozr

Leaves i lives anladım

December 2, 2016

Selcuk-01

"leave" in bir eşyayı unutmak anlamı da vardır. Kabul etmedi.

March 5, 2015

ekarayagiz

O onun şapkasını bırakır mı deriz bıraktı mı

April 14, 2017

tuanayuruk

bırakır deriz çünkü geniş zaman yapısında cümle

June 12, 2017

Cengiz445612

She leaves her hat

September 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.