A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It started three weeks ago."

Fordítás:Három hete kezdődött.

0
3 éve

12 hozzászólás


GrgSzabolcs

elkezdődött három héttel korábban ! nem fogadta el

2
Válasz1 éve

Regi613466

A 'Három hete elkezdődött ' miért nem jó?

0
Válasz2 éve

Bogoj
Bogoj

'három hete kezdett' miért nem jó?

0
Válasz2 éve

IstvanBorsanyi

Szerintem azért nem jó, mert amit te írtál, az úgy hangzik, mintha egy személyről lenne szó. Pl. három hete kezdett XY az új munkahelyén. Viszont az angolban nem személyről van szó: It started...

2
Válasz2 éve

Bogoj
Bogoj

és ha egy kutya kezdett valamit? :-)

0
Válasz2 éve

IstvanBorsanyi

He-he. Nem túl életszerű, de éppen még lenyelhető.

1
Válasz2 éve

KincsesAndrea

Ennek mi köze a pp igeidőhöz? ez egyszerű múlt idő

0
Válasz2 éve

karak74

Semmi. Már egy ideje én is látom, hogy a Duo teszteli, figyelünk-e?

1
Válasz1 éve

KissHajnalka

Ha három hete kezdődött, akkor úgy gondolom, hogy még most is tart az a valami ami hatással van a jelenre. Ezért miért nem present perfect ????

0
Válasz2 éve

feketeagi

elkezdodott harom hete...fel nem tudom fogni, a megoldást miért csak egy féle képpen képes elfogadni a program

-1
Válasz3 éve

IstvanBorsanyi

Mert nem jelentetted, hogy fogadják el a te válaszodat is. :-)

0
Válasz3 éve

harytomi
harytomi

Mert robot!!!

-2
Válasz2 éve