"We will change."

Tłumaczenie:Zmienimy się.

3 lata temu

4 komentarze


Doma0603

"We will change ourselves". To znaczy "zmienimy się"!

2 lata temu

sobmar
sobmar

Samo "zmienimy" też powinno zostać uznane, skoro nie ma kontekstu.

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Niestety nie, ponieważ change w znaczeniu zmieniać jest czasownikiem przechodnim – wymaga więc dopełnienie bliższego i zdanie musiałoby brzmieć We will change it.
Jeżeli czasownik change występuje bez dopełnienia bliższego, to jednoznacznie wskazuje to na znaczenie zmieniać się.

3 lata temu

Danuta519055
Danuta519055

dziękuje za wyjaśnienie!

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.