"Munca"

Traducere:The work

November 8, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


MirceaVlad

The job?? De ce nu e ok


Andreea309045

Pentru că "job" înseamnă unde lucrezi.


MadalinaOa2

Sa ma lamureasca si pe mn cineva de ce nu e corect "the job"....va rog:-):)):)):))


Andreea309045

"job" se referă unde muncești. "The work" este corect, deoarece "work" înseamnă "muncă"


geolic

job este si in romana


SorinelHonest

The job/slujba The work/munca Ok.


misha_2904

Job= Slujba ; Work =Munca ;) Sper ca v-am lamurit!!!


P.Pruteanu

E tare capricios acest Tramp:))

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.