1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The Fall is from September t…

"The Fall is from September to November."

Μετάφραση:Το φθινόπωρο είναι από το Σεπτέμβριο έως το Νοέμβριο.

November 8, 2014

8 σχόλια


cristina324209

Από Σεπτέμβριο έως Νοέμβριο είναι λάθος;Πρέπει να βάλουμε και τό 'το';


GiorgosEle4

το το και όχι τον είναι λάθος. Το τον είναι το σωστό και βλέπω να γίνεται σε πολλά μαθήματα.


stam2stam

Επίσης σωστό είναι Το φθινόπωρο είναι από το Σεπτέμβρη μέχρι το Δεκέμβρη


jaye16

Υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να αλλάξετε.
Η αγγλική πρόταση λέει .... " [Νοέμβριο/Νοέμβρη].


stam2stam

Έχετε δίκιο. ευχαριστώ!!! Απλά μπερδεύτηκα, το συμπλήρωσα "μηχανικά" γιατί είχα την εντύπωση ότι οι εποχές ξεκινούν από 22 (22 Σεπτεμβρίου μέχρι 21 Δεκεμβρίου)


jaye16

Σωστός. Ωστόσο, θυμηθείτε ότι δεν είμαστε εδώ για να διδάξουμε γεγονότα αλλά για να διδάξουμε λεξιλόγιο και γραμματική.


Taniathasta

Το φθινόπωρο είναι από τον Σεπτέμβριο έως τον Νοέμβριο ...Το άρθρο των αρσενικών ονομάτων κρατάει το''ν'' σε αντιδιαστολή από το άρθρο των ουδετέρων ''το''

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.