"They are women."

Çeviri:Onlar kadınlardır.

3 yıl önce

26 Yorum


SaitCanDa

They are women =onlar kadın They is women = onlar kadınlar Mantıklı olan are

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"They" (onlar) öznesi ile are yardımcı fiilini kullanıyoruz. Is ise öznenin "he/she/it" (o) olduğu durumlarda kullanılıyor.

● I am a woman. = Ben bir kadınım.
● You are a woman. = Sen bir kadınsın.
She is a woman. = O bir kadın.
● We are women. = Biz kadınlarız. (çoğul)
They are women. = Onlar kadınlardır. (çoğul)

Bir de not düşeyim: Son iki cümlede özne çoğul (biz/onlar) olduğundan "a" (bir) kullanmadık ve ismi çoğul hale getirdik. woman (kadın) --> women (kadınlar).

1 yıl önce

abdullahyl2

teşekkür ederim

5 ay önce

Kltroku

eyv

4 ay önce

123azra...

evvet

2 yıl önce

FatihOzcan4

Are neden geldi biri açıklası

3 yıl önce

tubitter

woman kadın women kadinlardır they oldugu ıcın de are gelir

3 yıl önce

Azra57

Women ve woman ikisinin arasındaki fark nedir açıklar mısınız

2 yıl önce

RasimSeluk

Woman kadın women kadınlar demek

2 yıl önce

YalinGenccan

BE ne alaka

2 yıl önce

mervan900596

Be diye bisey yok

9 ay önce

Adem88231

Mesele cozuldu gencler tmm dagilin

1 yıl önce

mahey1005

Onlar kadindir daha mantikli degil mi sizce ???

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Onlar kadındır." doğru kabul ediliyor.

1 yıl önce

NihanAkyz

Onlar kadın olacaktı ama womens = kadınlar

2 yıl önce

dilan206981

Hayır, woman=kadın women=kadınlar. Womens diye bir şey yoktur.

1 yıl önce

Vedat998829

Women diye bir sey yok

4 ay önce

muhammed276890

Eee

1 yıl önce

Ipekahin6

They are women anladin mj

1 yıl önce

irematlm

onlar kadın yazdım kabul etti :)

1 yıl önce

aysegul212724

To yazan ne idi

1 yıl önce

Bahar379922

Bende dedim ki onlar kadın

1 yıl önce

OzanErdemK

Woman=kadın women=kadınlar

1 yıl önce

BeyzaPoyra1

Are çoğullarda kullanilir.is ise tekillerde.Mesela; We are clever You is clever. İkisinde de farkli ekler kullandim

1 yıl önce

ali763548

Evet

1 yıl önce

Kltroku

aaaa

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.