1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He writes a book."

"He writes a book."

Çeviri:O bir kitap yazar.

November 8, 2014

9 Yorum


buse270071

S eki normalde cogulluk anlamı katar ama geniş zamanda he she it le baslayan bir cumlenin fiiline gelmesi gerekir


lila720485

He writes book cumlesi,he write book olursa hangi zamanda olur?


Hilal412627

He writing sanki daha doğru gibi, o yazıyor oluyor writing'de çünkü


muhammedklckrn

Bisey soracam ya He writes a book (o bir kitap yazar) neden writes s takisi almis write olmayacakmi a book 1 kitap


Hilal412627

Her s takısı çoğul değildir bazen de ar er olarak kullanılır. Mesela o yürür gibi


AliSivri3

a eki demenize gerek yoktur zaten yazan kişi fikrini değiştirip birden fazla yazabilir


Beydagl

'He ,she ,it 'de o yapar diye bişey söylenince s takısı gelmesi gerekiyo galiba


KAANKAVAK2

Bence uygulama ve sorular süper o yüzden plusum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.