Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They are going to finish eating."

Překlad:Oni dojedí.

před 3 roky

18 komentářů


VladimrF

A co "Oni dojídají"? Asi tam není dostatečný důraz na budoucí čas, ale v češtině to zcela vystihuje ten fakt, že v budoucnu dokončí jedení - což zní zcela otřesně.

před 1 rokem

bea554266

Oni dojí. Proc je to spatne?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze 'dojedi'. Doji neexistuje

před 1 rokem

danpayda

Oni doji by se dalo taky pouzit, prestoze nikdo nefoji mleko. Ale o tom uz tu nekde rec byl. Koneckoncu primo v napovede tvar doji je primo uveden. U Dojedi si nejsem jist

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Meli jsme spatne odjinud stazenou napovedu. Oni DOJEDI. Protoze Oni JEDI. Oni JI neexistuje.

před 3 roky

Jenda-48

Proč ne "Oni dokončí jídlo"? Dle mého názoru jde o vystižení obsahu činnosti, nikoliv že sloveso "musí" být přeloženo slovesem. A dojídat, či dojídání zavání trochu že dojídáte zbytky po někom. Ano, dojídat má i význam, že jste jedla, ale málo, musíte se dojíst. To je ale většinou individuelní záležitost. Ale ta věta je v množném čísle. Čili to chápu tak, že ta společnost, skupina strávníků, hodujících, dokončí své jídlo.

před 1 rokem

EvaZvolnko

Existuje,ale v úplně jiném významu spojeném obvykle se samicemi dobytka

před 1 rokem

Zdenek412998

"Budou dojidat." Lze?

před 1 rokem

Mailo7777

Take jsem z patra vypalil tento preklad... - Neuznano. Pritom v predeslych vetach se bude/budou pouziva

před 1 rokem

kristapele
kristapele

Souhlasím s VladimrF

před 1 rokem

Lucie548305

A co "Dojidaji"???

před 1 rokem

MirkaEberlov

Oni dokončí jídlo. Proč to nejde? V životě bych neřekla oni dojedí...

před 8 měsíci

JiriKudrna

Myslim pani Katerino myslim ze nemate pravdu on doji ja dojim coz nema nic spolecneho s dojenim kravy

před 6 měsíci

Ivo150846

A co oni "dopapaji"?

před 3 měsíci

PavelMalin

A co
Chystaji se dojist

před 2 roky

Nemesis_NaR

"Going to", navzdory tomu, co mnoho českých učebnic angličtiny tvrdí, význam "chystají se" nemá a ani nikdy nemělo. V drtivé většině případů jsou "will" a "going to" zcela zaměnitelné.

před 2 roky

FilipNg

Oni budou dojídat nejde??

před 8 měsíci

Danalosrov

Dalo by se Přestanou jíst?

před 8 měsíci