"Elefanții mănâncă un măr."

Traducere:The elephants eat an apple.

November 9, 2014

18 comentarii
Această discuție este blocată.


duica.laurentiu

Cum impart mai multi elefanti un mar :) ?


Maria476414

Fiecare musca o data din mar


CatanaLidia

Greu de înțeles, cum elefanții ar mânca un mar.


DanaNeagoi

Toate a fost un măr gigant...


Diana-Chirifhoen

Poate un mar FIECARE


SincaraRO

Dacă zice ca mananca un mar nu poate sa fie un mar fiecare.


GheorgheDriha

Din nou am scris la fel .ce nu este bine?


geta254778

Unde am gresit la acest răspuns ?


Bianca-Mih3

Nu ma lasa ,imi da aceiasi propozitie


SincaraRO

Poate il impart=))


toy1747

Sau marul e urias


EmilianNed

Elefantii mananca mere?


Bogdannic84

De ce este eat si nu ests?


BOTEZATUAN13

Pentru ca eats se foloseste numai la pers. a treia singular


RalukaValu

De ce e articulat substantivul cu "the" de aceasta data? Nu mai inteleg nimic !! Cand e articulat substantivul la plural, cand nu e

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.