"I walk."

Traducere:Eu mă plimb.

November 9, 2014

24 de comentarii


IlincaGrui

Ce este atat de greu? Este o propozitie foarte foarte usoara!!!

May 7, 2015

Adelina507898

Nimic.Este chiar ușor

August 3, 2018

dani2222221

Eu am scris la propozitia asta tarducerea Eu ma plimb

March 17, 2015

mihaela541

Asa trebuia sa scrii oricum

June 4, 2016

Alexia146249

Inaintea de acest exercitiu mai era unul in care zicea "i walk" era eu merg si acum e eu ma plimb

December 5, 2015

antonio2225

Adevarat.

January 10, 2016

Deea_0209

Nu este corect: eu merg?

December 17, 2014

Madalina100000

Ba da

April 15, 2015

AfloareiCi

Ba da,este corect și așa. Verbul are două sensuri.

November 25, 2015

Aylin427524

Deobicei se puncteaza eu ma plimb dar aceeasi traducere are si eu merg.Doar sa nu zici ca alerg sau fug

October 23, 2015

CezaraMona

Pai am zis eu merg si nu merge

November 27, 2015

antonio2225

Merge.zice alta traducere.nu e ceva gresit!

January 10, 2016

CristianIo335490

Foarte ușor, nu-i așa?

February 28, 2016

sardari1

E distractiv

April 2, 2016

catalinach423705

Era simpla

July 15, 2016

kandu33

trebuie sa scri ce auzi, NU sa traduci

August 28, 2015

Stefy404902

Depinde de exercitiu:poate sa fie de orice tip. Mie mi-a dat sa scriu in romana urmatoarea prop adica i walk

December 31, 2015

Andrei133622

Toate ne aduc la aceasi pagina de raspunsuri chiar daca ne pune sa scriem in romana sau engleza

September 9, 2015

Lorena114967

E corect

June 30, 2017

Ioana250416

mie imi merge cu eu merg

August 15, 2017

Irene572306

Super ușor!!:-)

August 29, 2017

BeatrizNao7

Uneori robotul care traduce , verifică , etc. nu mai ia în considerare că verbul ,, walking'' se poate traduce în două moduri însă amândouă sunt corecte chiar dacă mai aproape de traducerea corectă ar veni ,, a se plimba ''. Deoarece verbul ,, a merge '' mu explică dacă alergi , fugi , sau te plimbi doar deci nu este o traducere exactă.

January 8, 2018

GabiPeca1

Am răspuns, Eu mă plimb. Dar im ï zice ca nu este corect. Dar la răspuns scrie exact așa. Este o eroare admin!

March 29, 2018

jan988680

De de imi da eroare daca am scris corect ?!?!?!?!?!?

April 5, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.