"I walk."

Traducere:Eu mă plimb.

November 9, 2014

26 de comentarii
Această discuție este blocată.


IlincaGrui

Ce este atat de greu? Este o propozitie foarte foarte usoara!!!


Adelina507898

Nimic.Este chiar ușor


dani2222221

Eu am scris la propozitia asta tarducerea Eu ma plimb


mihaela541

Asa trebuia sa scrii oricum


Alexia146249

Inaintea de acest exercitiu mai era unul in care zicea "i walk" era eu merg si acum e eu ma plimb


Deea_0209

Nu este corect: eu merg?


AfloareiCi

Ba da,este corect și așa. Verbul are două sensuri.


Aylin427524

Deobicei se puncteaza eu ma plimb dar aceeasi traducere are si eu merg.Doar sa nu zici ca alerg sau fug


CristianIo335490

Foarte ușor, nu-i așa?


CezaraMona

Pai am zis eu merg si nu merge


antonio2225

Merge.zice alta traducere.nu e ceva gresit!


BeatrizNao7

Uneori robotul care traduce , verifică , etc. nu mai ia în considerare că verbul ,, walking'' se poate traduce în două moduri însă amândouă sunt corecte chiar dacă mai aproape de traducerea corectă ar veni ,, a se plimba ''. Deoarece verbul ,, a merge '' mu explică dacă alergi , fugi , sau te plimbi doar deci nu este o traducere exactă.


kandu33

trebuie sa scri ce auzi, NU sa traduci


Stefy404902

Depinde de exercitiu:poate sa fie de orice tip. Mie mi-a dat sa scriu in romana urmatoarea prop adica i walk


Andrei133622

Toate ne aduc la aceasi pagina de raspunsuri chiar daca ne pune sa scriem in romana sau engleza


Ioana250416

mie imi merge cu eu merg


GabiPeca1

Am răspuns, Eu mă plimb. Dar im ï zice ca nu este corect. Dar la răspuns scrie exact așa. Este o eroare admin!


jan988680

De de imi da eroare daca am scris corect ?!?!?!?!?!?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.