"There is no tax in this country."

Traducere:Nu exista nicio taxă în această țară.

November 9, 2014

5 comentarii


alopebere

What is the difference between "nicio" and "niciuna"? Why is "Nu exista niciuna taxa în aceasta tara" wrong?

November 9, 2014

fantomitzah
  • ”niciuna” is a pronoun
  • ”nicio” is an adjective, so it has to be near a noun
November 9, 2014

alopebere

Thanks!

November 9, 2014

MarianaAdriana

am scris in aceasta tara nu exista nici o taxa si a fost considerat gresit! ????? really?

December 27, 2014

LidiaG2

Nu este taxa in aceasta tara. Imi pare cel mai corect.

March 28, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.