1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "There is no tax in this coun…

"There is no tax in this country."

Traducere:Nu exista nicio taxă în această țară.

November 9, 2014

16 comentarii


LidiaG2

Nu este taxa in aceasta tara. Imi pare cel mai corect.


alopebere

What is the difference between "nicio" and "niciuna"? Why is "Nu exista niciuna taxa în aceasta tara" wrong?


fantomitzah
  • ”niciuna” is a pronoun
  • ”nicio” is an adjective, so it has to be near a noun

MarianaAdriana

am scris in aceasta tara nu exista nici o taxa si a fost considerat gresit! ????? really?


PatriciaPi597229

Da exact thank you. Mersi


eugentrofi

in limba romana nu exista NICIO!!!!!!!!!


Dumitrescu608318

Adjectiv pronominal negativ. Dacă separi morfemele ai un adverb și un articol, ceea ce nu corespunde cu funcția sintactică. Da, știu, arată ciudat


stslav

De unde a apărut "nicio"?!


Luciacristina63

Pt ,,nicio" nu era corect sa apara ,, at all" la sfarsitul propozitiei ?


Dumitrescu608318

Exista??? La imperfect???!!!


Deschis

Nu există niciun impozit în această țară. De ce nu se acceptă și impozit?


iosifica11

Nu este nici o taxa in acesta tara.


PatriciaPi597229

Tax =impozit, taxă (aceeași lucru)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.