"There is no tax in this country."

Traducere:Nu exista nicio taxă în această țară.

acum 4 ani

5 comentarii


alopebere

What is the difference between "nicio" and "niciuna"? Why is "Nu exista niciuna taxa în aceasta tara" wrong?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • ”niciuna” is a pronoun
  • ”nicio” is an adjective, so it has to be near a noun
acum 4 ani

alopebere

Thanks!

acum 4 ani

MarianaAdriana

am scris in aceasta tara nu exista nici o taxa si a fost considerat gresit! ????? really?

acum 3 ani

LidiaG2

Nu este taxa in aceasta tara. Imi pare cel mai corect.

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.