"I do not see anything."

Fordítás:Nem látok semmit.

4 éve

3 hozzászólás


pityputy84

i do not see anything.

Értem én, hogy nem látok semmit. De nem értem, miért nem elég az i see not anything. igazából magával a do-val van bajom, mert nem értettem még meg a használatát. alkalmazni tudom, de nem értem

4 éve

MacLoading

A do mindenfelekeppen kell. Azon kívül, hogy van saját jelentése, a kérdő-és tagadó mondatoknal segédigeként is funkcionál. Tehat ott mindig hasznalni kell, nem az iget tagadjuk, hanem a do-t

3 éve

GyulaKisrk

Ez hol főnévi igeneves feladat?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.