"În iulie noi mâncăm fructe."

Traducere:In July we eat fruit.

November 9, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


verolga

Si eu am pus fruits si mia pus corect cred ca nu are importanta fiecare aplicatie doar are cel putin un punct slab


TanaseIulia

Nu mai înteleg! "Fruit=fruct". Nu insemna ca " fructe=fruits"?


sebastianmolin

atunci când folosim "fruits", se referă la diferite tipuri de fructe; de exemplu, "there are fruits in the basket" înseamnă că există mai multe feluri de fructe în coș. "Fruit" este un "uncountable noun" (spune google, dar nu stiu forma asta in Romana) așa că nu are nici o formă de plural. Inseamna ca "fructe" in aceasta propozitie se refera doar la un fel, sau la fructe ca si o intregime.


codrinn_

In engleza exista cuvantul "fruits"? Eu stiam ca "fruit" nu are plural. uncountable noun - substantiv nenumarabil. ;)


sebastianmolin

da exista, cand vorbesti despre mai multe fructe (e.g. strawberries, blueberries, and tomatoes are"fruits"!)


codrinn_

Multumesc de explicatie. ;)


verolga

Rosiile nu sunt fructe


DoinitaSto1

Rosiile sunt fructe.


Spike24729

Plural pentru duolingo asta nu exista uneori, e incompetent , fruit -fruits

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.