"You are almost perfect."

Fordítás:Majdnem tökéletes vagy.

November 9, 2014

19 hozzászólás

Népszerű témák szerint

ecstasy1

Mi az a "tőkéletes"? A magyarban tökéletes létezik!

February 24, 2016

Tamas51

Nem értem a problémátokat, nekem elfogadja. Valamit ti gépeltek be rosszul.

March 5, 2016

bordaska

nálam is a hosszú ő-t javasolja

April 28, 2016

Tamas51

Aki újra találkozik evvel a "tőkéletes" dologgal jelentse.

April 28, 2016

bordaska

jelentettem

April 28, 2016

Tamas51

Akkor már mást nem tudunk tenni, várunk és reménykedünk, hogy az utánunk jövők már nem botlanak ebbe bele.

April 28, 2016

B.Adri3

Nekem is hosszú ő-t javasol

August 14, 2017

AuerbachLa

És miért karja hosszú Ő-vel írni? Nekem rövid ö-vel nem fogadta el... HIBA Ráadásul csak az első pédamondatban!

November 9, 2014

Ancsi.bangtan

Jelentsd!

March 7, 2015

grf.FueradeEso

csak szólok, hogy a "tökéletes" a helyes szó, nem pedig a "tőkéletes"

February 9, 2016

gaalmosch14

Már kijavitották

March 12, 2017

Makkaiaw

a szinte miert nem jo

April 20, 2017

ironcameleon

Jó az!

August 20, 2019

johalasz46

A nagyszerűt nem fogadta el...Árnyalatnyi különbség...

November 18, 2017

Harga

great, grandiose, gorgeous...

May 23, 2018

miklos44

Kijelentő mondatot miért mond kérdő mondat hangsúllyal? És nagyon gyakran!

October 23, 2018

Harga

Az angolok másképp intonálnak, lehet, hogy csak nekünk tűnik kérdőnek.

December 5, 2018

PeterBruda

Miért nem jó?

December 5, 2018

Harga

Jó az, már csak az lehetne jobb, ha: You are absolutely perfect.

December 5, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.