1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She searches for the spider."

"She searches for the spider."

Traducere:Ea caută păianjenul.

November 9, 2014

12 comentarii


ochetancla

poate sa imi explice si mie cineva rolul acelui ”for” .


BenYoung84

She searches the spider (fără for) => Ea percheziţionă păianjenul.


LinaNicu

care este functia cuvantului "for" ?


lorelairoberta

desi se invata usor engleza, fiind o limba facila, spre deosebire de altele, in schimb...prepozitiile si conjunctiile...greu de inteles, cand, aceeasi conjunctie/prepozitie, are functii atat de diferite! usor de invatat -mai ales dupa ureche-, dar dificil de inteles gramatical.


TheBlueBoom

nu e greu doar sa vrei


Eduard966400

For the înseamnă pentru.


Marin241365

Deci : pana la urma care este rolul cuvantului "for" in acest context. Intrebam pentru ca nu stim si dorim sa invatam nu avem nevoie de alte filozofii din partea unora .


Tinuta3

De ce acest " for"? Nu se poate spune doar :She searchees the spider.


marprim2002

Ca si in alte situatii, REFUZATI sa lamuriti cursantii...pacat !


ionut772656

"For"se pune pentru a intari actiunea,adica ea cauta paianjenul care a muscat o,nu pur simplu...


Viorica244840

De ce apare,, for,, ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.