1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Toată lumea dorește sa condu…

"Toată lumea dorește sa conducă o mașină mai curată."

Traducere:Everybody wants to drive a cleaner car.

November 9, 2014

7 comentarii


Invatacelul010

Sebastian, este cazul sa fii mai atent cand vrei sa scrii in limba romana. Corect se scrie "Poate fi si verb..." Sunt alte situatii cand "fi" se scrie cu doi "i". Cat despre explicatiile tale in legatura cu exprimarile corecte din limba engleza chiar si un incepator ca mine isi da seama ca mai ai muuuuult de invatat. No offense!


Mihnit

All people... in loc de everybody... este gresit?


sebastianmolin

daca faci asa, propozitia devine "All people wants to drive a cleaner car." care nu suna corect pentru ca pui "All people"(substantiv) langa un alt substantiv, "wants" ce nu este corect gramatical :)


gustawsohn

Cum adica: 'pui "All people" (substantiv) langa un alt substantiv, "wants" (ceea) ce nu este corect gramatical :)'?? Aici, in propozitia asta, "wants" nu este substantiv la plural, ci verb la pers. a III-a sg. Asadar, eu cred ca nu este gresita optiunea lui "Mihnit", doar ca trebuie schimbat verbul la pers. a III-a pl., deoarece "people" este substantiv al pluralitatii cu vb.la pl. :"All people want to drive a cleaner car".


sebastianmolin

Poate fii si verb, si substantiv... plus eu nu am fost intrebat "all people in loc de everybody, si want in loc de wants. Am fost intrebat doar "all people in loc de everybody... si asa am raspuns... fai un google search sa vezi ce este wants. :)


Ols77758

Și eu am tradus all people, dar mi-a fost marcat răspunsul ca fiind greșit.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.