A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mit próbáljak ki?"

Fordítás:What do I try?

3 éve

5 hozzászólás


torrance2222

A magyar verzió utasítást kér: szerintem angolul: What shall I try? Az angol verzió jelentése szerintem magyarul: Mit próbálok ki?

3 éve

Zsuzsizsuzso

Egyetértek, mert mikor magyarra kellett fordítani, nem fogadta el a Mit kell megpróbálnom verziót...

3 éve

Bonzor

What have to try me? Ha ez rossz, miért az?

1 éve

Harga
Harga

Miért kellene a végére "me" ?

6 hónapja

Bonzor

Nem tudom. Böcsánat! Valószínűleg álmos voltam... Vagy túl pihent: mit kellene kipróbálnom nekem... ;)

6 hónapja