1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "أحبُّ تعليم الأطفال."

"أحبُّ تعليم الأطفال."

الترجمة:I like teaching children.

November 9, 2014

8 تعليقات


AhmedAbdEl859843

I love learning children ما هو الخطأ بها ؟


Ragheda719254

learn اما اتعلم انا مش لمن اعلم


AmerAboHar

I like children teaching

اين المشكلة ؟


Zahorani

I like children's teaching


Wa7eedian

I love educate children.


mar-rih

i like to teach the children


Mary_ah

تمت إضافتها. :)


mohmed_iq2

غلط إنك تضيف learning وتعتبؤيها جملة صحيحة لان في فرق بين Learning و Teaching الاولى تجي بمعنى اتعلم يعني I learning English انا اتعلم الإنجليزية كل يوم I teaching English بمعنى ادرس الإنجليزية او أُعلم الإنجليزية لذلك في فرق وفكر لمن تختاؤ بين هاتين الاثنين

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.