1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He drinks the water."

"He drinks the water."

Переклад:Він п'є цю воду.

November 9, 2014

4 коментарі


anmorgul

Якщо "THE water", то мабуть "він п’є ЦЮ воду" - єдиний правильний переклад. Адже "він п’є воду" буде просто "he drinks water".

Чи я помиляюсь?


vovakondrat77

За відсутності контексту можна припустити різні варіанти.


anmorgul

плутано виходить для початківця. http://english4success.ru/theory/article/article2


SergioRuido

Читайте нотатки й пояснення в уроках. Про артикль вже додано.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.