A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not have apples."

Fordítás:Nincs almám.

3 éve

4 hozzászólás


virginiadi12

A nincsen meg a nincs kozott mi a kulobseg?

3 éve

Bikkerboy

A dont és a do not eltér egymástól pl You dont touh this car : ne nyúlj ehhez az autóhoz. Illetve You do not touch this car : nem nyúlhatsz hozzá ehhez az autóhoz.

3 éve

norbi.fehe

Apples Szerintem ez többes szám mert ott az 's'a végén..

Akkor almáim miért nem jó?

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Nem csak szerinted tsz. :) Már elfogadja: "Nincsenek almáim."

5 napja