"Az elefánt vizet iszik."

Fordítás:The elephant drinks water.

4 éve

7 hozzászólás


BadisLuca

De a víz az nem varör hanem vótör.. nem?

2 éve

MakkaiMt

Amerikai angolban 'vótör' de brit angolban 'vádör'(vagy fordítva)

1 éve

RzsikaSzab

Nem értem a víz angol megfelelőjét, varör??

2 éve

KristfArat

Azért furcsa a water kifejezése mert ez amerikai angol

2 éve

SuperPieFighter

Ez kicsit fura mert a radír it is ruber és nem eraiser.

2 éve

SzilgiBenA

Ur sten nemtudod?ugye van 9 kocka felulre ket ko vagy fa vagy gyement vagy arany vagy vas es egy bot alulra

1 éve

PusksSzilv1

De a víz nem varör hanem vótör...nem?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.