"هو يفترض أن أصدقاءه هنا."

الترجمة:He assumes that his friends are here.

منذ 4 سنوات

6 تعليقات


hsham_mostafa195

هي ليه suppose متنفعش ؟

منذ 4 سنوات

eEfL3

لا عادي تنفع بس لازم supposes لان الفاعل مفرد وهو he

منذ سنتين

King_Engineering

لكن هي اصلا SUPPOSES ليه ما تنفعل مادام الفاعل مفرد

منذ سنتين

UjXP1

Suppose يعني يفترض

منذ 3 سنوات

amir.kabba
amir.kabba

he assumes that his frinds are hete

منذ سنة واحدة

Houssam661417

اصدقاءه هنا هي his friends are her not his friends are generally

منذ 5 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.