"Thanks for your efforts"

Traducere:Mersi pentru eforturile tale

November 10, 2014

16 comentarii
Această discuție este blocată.


minunat

Eu cred ca ar varianta "Multumesc pentru eforturile tale." ar trebui adaugata ca varianta principala mai ales ca "mersi" a fost contractia fonetica in limba romana a frantuzescului "merci" (="multumesc" in franceza) iar "multumesc" ne-a apartinut întotdeauna ca popor. :)


WarsawWill

Duo traduce "Mulțumesc" ca "Thank you" iar cele mai informale "thanks" ca "Mersi".


dhany1989

De ce nu este corect "Multumesc pentru eforturile tale"?


MateiUlmea

Chiar?! Va rog sa corectati! De ce nu este corect "Multumesc pentru eforturile tale"?Nu se poate face deosebirea in engleza intre singular si plural la "thanks"


0rbital

In curs ,,Thanks"=mersi si ,,Thank you" =multumesc


[utilizator dezactivat]

    astia isi bat joc de utilizatori. jalnic! nu au pic de rusine!


    [utilizator dezactivat]

      sunteti patetici, de rusine!


Ion578623

      De ce nu este corect: Multumesc pentru eforturile dumneavoastra? Thanks -multumesc, in dictionare; Iar eforturile tale nu se pot deosebi de eforturile dumneavoastra (politete-la singular si la plural in loc de voastre)


Ion578623

      De ce multumesc nu este corect? Robotul dv. nu cunoaste limba romana! Multumesc este in limba romana , MERSI vine din franceza, l-am adoptat. Eu voi traduce intotdeauna Multumesc, Iar daca nu va convine sa fiti sanatosi, sa va duceti cu pluta.


VirginiaSt942339

      MERSI nu este tocmai romaneste, prefer MULTUMESC


      [utilizator dezactivat]

        Va bateti joc de limba romana


NarcisaDoh

        Acest raspuns trebuie considerat corect !


Pia823568

        prefer "multumesc"


pdurecatal

        Cerinta spunea multumesc nu mersi.


cornelzavada

        Vă mulțumim pentru eforturile dvs !!!! Dumnezeule dar asta de ce nu e buna?????

        Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.