"Motor je pod koly."

Překlad:The motor is under wheels.

před 4 roky

5 komentářů


ddf76

Proc nejde An engine is under wheels.

před 2 roky

borecmisak

A motor is under wheels...nebylo uznáno. Prosím pěkně proč. Jak mám poznat , že někomu sděluji něco o konkrétním motoru( tedy s the) a ne o "nějakém" motoru( tedy s a). Děkuji

před 1 rokem

sir_dejf
sir_dejf

stejny problem s "an engine". Proc je to chyba?

před 1 rokem

Frantisekcz
Frantisekcz

proc neni prijato slovo below, ktere znamena pod

před 4 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

below znamená pod ve smyslu pod nějakou úrovní, či linií

under znamená pod něčím

před 4 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.