"هم يأكلون الطعام."

الترجمة:They eat food.

November 10, 2014

28 تعليقًا


lamisla

الeat بتنكتب مع ال i -you-we-they و eats بتنكتب مع ال she -he-it

August 25, 2016

Bangtangirl1

امتا اكتب eat وامتى eats؟

August 13, 2016

RahafMo1

تكتب بشكل eats بحال الغائب مع He,she,it ويحذف بحالة السؤال والنفي الـ s

January 21, 2019

batman390864

مفروض تكتب they eat the foodحسب الترجمه بالعربيه

May 19, 2016

lbQO7

بس كده ترجمتها هم ياكل الطعام لانه مفيش s الجمع لeats مش صح ولا اى

April 18, 2017

cJg63

البرناامج رووعه

May 27, 2016

.nOsc

فين the المفروض the food?.

March 15, 2017

clG83

سلام ممكن تتابعوني

September 6, 2016

ppOk6

السلام عليكم انا اسمي رفاء انا جديد

August 28, 2017

8QI91

وشلون

September 4, 2017

joojoo196138

البرنامج ولا اروع

March 31, 2017

w52I1

هذا اجمل برنامج رووووووعة

May 6, 2017

ppOk6

والله كلمك صح

August 28, 2017

L1tv4

انا كتبت they eat the food طلع صح لاكن معرف ليش انتو ملخبتين

April 21, 2017

adnanaboabdo

المفروض تنكتب they eats the food مع اضافة حرف s على الفعل ليصبح جمع واضافة the لانه الطعام واذا حذفنا the تصير هم يأكلون طعام

October 19, 2017

IZUD8

هههه

November 3, 2017

CMLQ5

المفروض تكتب they eat the food هم ياكلون الطعام
لان they eat food معناها هم ياكلون طعام من غير ال التعريف

November 6, 2017

imFine17

They are يا مذرفكر

September 5, 2018

moonligth3

الطعام ليش ماضيف لها the or a

October 5, 2016

tarekhabib3

They are eating food كدة بردو صح

October 9, 2016

lbQO7

انا بقا كتبتها كده بالظبط بس بدون are قالى خطا

April 18, 2017

vFeh2

رووووووووووووووووووووووووووووعة

October 21, 2016

mohamed228894

جغجظج

November 29, 2016

thamer807771

مفروض eat وليس eating لانه لا يوجد استمرارية

December 5, 2016

RoshaMoham1

البرنامج جميل جدا

February 22, 2017

lbQO7

نتمنى مشاركتك اللغه معنا لنستفيد

April 18, 2017

..a..1

قالو الطعام ما قالو طعام يعني المفروض The food

August 26, 2017

ppOk6

مامعنا اترك طعام بالغليزي

August 28, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.