Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I drink coffee after dinner."

Tłumaczenie:Piję kawę po obiedzie.

3 lata temu

11 komentarzy


tommax900

Dinner to w końcu kolacja czy obiad ,bo myślałem że lunch to obiad

3 lata temu

xmoniczkax.567

dinner - oznacza zarówno obiad, jak i kolacje. lunch - oznacza drugie śniadanie/późne śniadanie.

2 lata temu

Phoenix1221

'Dinner' to późniejszy obiad, więc czasami nazywany jest kolacją. 'Lunch' to obiad.

3 lata temu

marcel_k556

Lunch to 2 śniadanie

2 lata temu

immery
immery

W większości anglojęzycznych regionów

Lunch - to drugie śniadanie, albo wczesny obiad
Dinner to późny obiad, albo posiłek podobny do obiadu ale jedzony wieczorem
Supper - to lekka kolacja

2 lata temu

Piotr253347

Nawet jak klikasz na "dinner" w tlumaczeniu masz "kolacja" a w proponowanych "obiad". Troche miesza w głowie...

7 miesięcy temu

AniaKo61

Dinner to kolacja a obiad to przeciez lunch . Nie ma spójności!!!!

10 miesięcy temu

kichas

Dinner - obiad kolacja. Supper - kolacja wieczerza podwieczorek czli posilek najpozniej

1 rok temu

amciafam

ja tez pije i wlasnie to rozwiązuje

7 miesięcy temu

AgataCzwar

Objjkm

6 miesięcy temu

AgataCzwar

Hujvgj

6 miesięcy temu