1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have never drunk beer."

"I have never drunk beer."

Fordítás:Sohasem ittam még sört.

November 10, 2014

18 hozzászólás


Nepi82

"Nem ittam soha sört." Ezt nem fogadta el... :(


Harga

Gratulálok, jól tetted!


Ildia156

a befejezett jeleidőben az ige 3. alakját kell használni és az a " drunk "...nem?


asvanyi

"Sohasem ittam sört." A duolingo szerint hiányzik egy szóköz az első szóból. Ráadásul nem is lehet bejelenteni ezt a hibát.


Makuka0

sohasem, egy szó


fectroll

Ez igaz, ám nem is írták megoldásnak.


Makuka0

írták megoldásnak, és két szóban


fectroll

"Soha nem ittam sört." Nálam ezt írták, hát nálad?


BakosKrisz

Sohasem ittam sört - miért nem jó?


petkoo2

Iszol Te eleget..?


Sztankay54

A drunk szót érthetetlenül mondja


EndUser1

Az "I have never drunk beer." mondat, milyen hatással van a jövőben bekövetkező történésekre? Tehát nem ittam sört és soha nem is fogok vagy nem ittam, de lehet, hogy fogok inni? Esetleg nem határozza meg és bármelyik esemény bekövetkezhet?


jcsabax

Semmit nem mond ilyen értelemben a jövőről. Ttehát még ihatsz is akár, de nem szükséges, hogy igyál.


vasvariistvan

Ez itt azt jelenti, hogy "sörszűz" az illető.


1stNandiIsReal

Nem nézem ki belőle.....


JnosKereke2

miért nem drank??


Adl815862

Nekem nem engedi hogy befejezzem a mondatot

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.