"I have never drunk beer."

Fordítás:Soha nem ittam sört.

November 10, 2014

19 hozzászólás


Nepi82

"Nem ittam soha sört." Ezt nem fogadta el... :(

November 7, 2015

ZsuzsannaN890681

Ugyanezt írtam

September 23, 2017

Harga

Gratulálok, jól tetted!

August 29, 2018

Ildia156

a befejezett jeleidőben az ige 3. alakját kell használni és az a " drunk "...nem?

May 6, 2015

asvanyi

"Sohasem ittam sört." A duolingo szerint hiányzik egy szóköz az első szóból. Ráadásul nem is lehet bejelenteni ezt a hibát.

September 13, 2017

Makuka0

sohasem, egy szó

March 22, 2015

fectroll

Ez igaz, ám nem is írták megoldásnak.

April 20, 2015

Makuka0

írták megoldásnak, és két szóban

April 20, 2015

fectroll

"Soha nem ittam sört." Nálam ezt írták, hát nálad?

April 21, 2015

BakosKrisz

Sohasem ittam sört - miért nem jó?

December 26, 2015

petkoo2

Iszol Te eleget..?

January 16, 2016

Sztankay54

A drunk szót érthetetlenül mondja

June 17, 2016

EndUser1

Az "I have never drunk beer." mondat, milyen hatással van a jövőben bekövetkező történésekre? Tehát nem ittam sört és soha nem is fogok vagy nem ittam, de lehet, hogy fogok inni? Esetleg nem határozza meg és bármelyik esemény bekövetkezhet?

July 25, 2016

1stNandiIsReal

Nem nézem ki belőle.....

October 15, 2018

Bekesi52

A "helyes válasz" szerint: "I have never drunk beer." A "soha nem ittam sört" helyesen nem: "I have never drank beer" ?

November 10, 2014

hegedus10

Nem.

November 20, 2014

Bekesi52

Ja, már rájöttem, köszi!

November 20, 2014

mik.del

A soha nem iszom sört, miért nem jó? :(

January 27, 2016

mezesjozsef

Azért nem jó,mert nem befejezett jelenről beszélünk.Ha soha nem iszol sört,akkor jelen pillanatban sem,illetve a jövőben sem fogsz.Így érted a logikáját?

February 29, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.