A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have never drunk beer."

Fordítás:Soha nem ittam sört.

3 éve

18 hozzászólás


ZsuzsannaN890681

Ugyanezt írtam

1 éve

Harga
Harga

Gratulálok, jól tetted!

3 hete

Ildia156

a befejezett jeleidőben az ige 3. alakját kell használni és az a " drunk "...nem?

3 éve

Nepi82

"Nem ittam soha sört." Ezt nem fogadta el... :(

2 éve

asvanyi

"Sohasem ittam sört." A duolingo szerint hiányzik egy szóköz az első szóból. Ráadásul nem is lehet bejelenteni ezt a hibát.

1 éve

Makuka0

sohasem, egy szó

3 éve

fectroll
fectroll

Ez igaz, ám nem is írták megoldásnak.

3 éve

Makuka0

írták megoldásnak, és két szóban

3 éve

fectroll
fectroll

"Soha nem ittam sört." Nálam ezt írták, hát nálad?

3 éve

BakosKrisz

Sohasem ittam sört - miért nem jó?

2 éve

petkoo2
petkoo2

Iszol Te eleget..?

2 éve

Sztankay54

A drunk szót érthetetlenül mondja

2 éve

EndUser1

Az "I have never drunk beer." mondat, milyen hatással van a jövőben bekövetkező történésekre? Tehát nem ittam sört és soha nem is fogok vagy nem ittam, de lehet, hogy fogok inni? Esetleg nem határozza meg és bármelyik esemény bekövetkezhet?

2 éve

Bekesi52

A "helyes válasz" szerint: "I have never drunk beer." A "soha nem ittam sört" helyesen nem: "I have never drank beer" ?

3 éve

hegedus10

Nem.

3 éve

Bekesi52

Ja, már rájöttem, köszi!

3 éve

mik.del

A soha nem iszom sört, miért nem jó? :(

2 éve

mezesjozsef

Azért nem jó,mert nem befejezett jelenről beszélünk.Ha soha nem iszol sört,akkor jelen pillanatban sem,illetve a jövőben sem fogsz.Így érted a logikáját?

2 éve