"I have not drunk water today."

Fordítás:Ma nem ittam vizet.

November 10, 2014

10 hozzászólás


GyrgyFnyes1

Persze, csak sört!

November 26, 2014

Bekesi52

Nem értem: drank? drunk? Szótár szerint: drunk: ittas, részeg. Ez már a második eset, ami szerint a 'drank' helyett 'drunk'-ot kér...

November 10, 2014

kecsek

drank a simple past alak: I drank water yesterday. drunk a past participle alak, tehát a mondat ezzel helyes.

November 10, 2014

Bekesi52

Köszönöm

November 10, 2014

-Redemptio

Drunk jelentését ivott nak îrta...beirom erre a megoldàs ma nem ittam vizet....

May 25, 2017

jcsabax

Csak annyit írtál, hogy 'Ivott' vagy azt írtad, hogy 'Én ma nem ivott vizet' ?

July 13, 2017

istvantaka3

Mèg nem ittam vizet ma miètt nem jo?

July 27, 2017

barnak01

Mert annyira még nem vagyok beteg. ;-)

January 5, 2018

ant.arn

"Nem iszok vizet ma" - Ez elfogadható? Ha jól tudom befejezett jelennél, nem biztos, hogy a cselekvés befejeződik a mondat pillanatában.

January 6, 2018

GaraiPeti

Mem mindegy a sorrend!

June 11, 2018

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.