A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have not drunk water today."

Fordítás:Ma nem ittam vizet.

3 éve

10 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Persze, csak sört!

3 éve

Bekesi52

Nem értem: drank? drunk? Szótár szerint: drunk: ittas, részeg. Ez már a második eset, ami szerint a 'drank' helyett 'drunk'-ot kér...

3 éve

kecsek
kecsek

drank a simple past alak: I drank water yesterday. drunk a past participle alak, tehát a mondat ezzel helyes.

3 éve

Bekesi52

Köszönöm

3 éve

-Redemptio

Drunk jelentését ivott nak îrta...beirom erre a megoldàs ma nem ittam vizet....

1 éve

jcsabax
jcsabax

Csak annyit írtál, hogy 'Ivott' vagy azt írtad, hogy 'Én ma nem ivott vizet' ?

1 éve

istvantaka3

Mèg nem ittam vizet ma miètt nem jo?

1 éve

barnak01
barnak01

Mert annyira még nem vagyok beteg. ;-)

7 hónapja

ant.arn
ant.arn

"Nem iszok vizet ma" - Ez elfogadható? Ha jól tudom befejezett jelennél, nem biztos, hogy a cselekvés befejeződik a mondat pillanatában.

7 hónapja

GaraiPeti

Mem mindegy a sorrend!

2 hónapja