A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our cat"

Fordítás:A macskánk

3 éve

29 hozzászólás


Beni0111

Nem, nem mindegy.A cica nem cat hanem kitten.

3 éve

Tutika91

Nem. A kitten az a macskakölyök

2 éve

johi2005

A macska cat.

2 éve

Leatherback

igen szerintem is. Mi cicank is el kelene leni fogadva

1 éve

OroszDniel6

Nem

9 hónapja

Testop2

mi macskánk - miért nem jó???

1 éve

Malnax
Malnax

Hogyan lehet javít(tat)ni?

1 éve

vasvariistvan

Mert hiányzik az A névelő.

4 hónapja

dorcikamorcika3

Nekem eddig elfogadta mindenhol a cicát itt meg nem :'(

3 éve

zsofw

Beirtem h. cicánk mashol IS, de itt nem fogadja el!

3 éve

love-4-ever

A macskánk sztem ez így helyes

2 éve

DvidKolbe

Szerintem úgy lehet hallani hogy: Are cat...

1 éve

Roland594010

Én azt irtam, hogy A macskánk és azt sem fogadta el,mert a megoldás A macskánk. Akkor most mi van?

1 éve

elvirabobita

Cica és macska között mi a különbség? Annál is inkább, mert már többször elfogadta a program.

3 éve

tibonova

A cica a macska kölyke. Ugyanúgy, mint a birkáé a bárány.

3 éve

ildo700

Azt írtam hogy a mi macskánk, de nem fogadta el. Valaki meg tudja mondani hogy miért?

1 éve

varga.tamas76

Mi macskánk -al mi a baja?

1 éve

Solar179347

Ezt kérdezem én is?

1 éve

RbertSndor

Nem a cica macska kombináció lenne itt a lényeg, hanem sokkal inkább az hogy 'mi macskánk'-at miért nem fogadja el? A fordítás az hogy a macskánk mikor 'a' nincs is benne az csak magyarítás.

2 éve

KapocsiZ

Nekem mindeggy (cat)

1 éve

vilmos301887

Dóra nekem sem':(((((

1 éve

vilmos301887

Szerintem se

1 éve

domiduo.

Miért nem jó hogy "macsek"

10 hónapja

domiduo.

Akkor ellenőrzi,amikor még semmit sem csináltam

10 hónapja

-Redemptio

Mi macskànk miért nem jó?

10 hónapja

EpresAnita

Nekem sikerült elsőre!!

9 hónapja

CsillaKolu

Mi macskánk is jó kéne legyen...

8 hónapja

PlJnos1

én azt azt hiszem hogy azt mondta hogy Are cat

6 hónapja

FbinRbert1

Mi macskánk. Miért nem jó???

4 hónapja