1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You are humans."

"You are humans."

Traducere:Voi sunteți oameni.

November 10, 2014

7 comentarii


Karenatia

De ce ”humans” nu ar avea și sensul de ”Umani”?


fantomitzah
  • Dacă ar fi fost adjectiv, ar fi fost invariabil (”human” = ”uman”/”umană”/”umani”/”umane”), adică nu ar fi avut ”s”-ul de la final pentru plural.
  • Deci aici este substantiv la plural (”human” = ”om”; ”humans” = ”oameni”).

Karenatia

oh, am omis ”s”-ul ca indiciu! :) mulțumesc!


Bianca920486

Pt YOU inseamna voi


Aly516523

You are=Tu esti You are =Voi sunteti. Sunt doua sensuri la cuvantul you


Liliana830833

Salut

You=Voi,Tu!!! Humans se mai poate zice si peoples.

Succes

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.