Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"You are humans."

Traducere:Voi sunteți oameni.

0
acum 3 ani

8 comentarii


Karenatia

De ce ”humans” nu ar avea și sensul de ”Umani”?

2
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • Dacă ar fi fost adjectiv, ar fi fost invariabil (”human” = ”uman”/”umană”/”umani”/”umane”), adică nu ar fi avut ”s”-ul de la final pentru plural.
  • Deci aici este substantiv la plural (”human” = ”om”; ”humans” = ”oameni”).
4
Răspundeacum 3 ani

Karenatia

oh, am omis ”s”-ul ca indiciu! :) mulțumesc!

0
Răspundeacum 3 ani

Carciunalex

De ce "You are humans." inseamna "Voi sunteți oameni." De ce nu se scrie "They are humans"?

0
Răspundeacum 2 ani

Bianca920486

Pt YOU inseamna voi

0
Răspundeacum 1 an

Aly516523

You are=Tu esti You are =Voi sunteti. Sunt doua sensuri la cuvantul you

0
Răspundeacum 1 an

DorianGuna

Nu merge sunetul

0
Răspundeacum 1 an

Liliana830833

Salut

You=Voi,Tu!!! Humans se mai poate zice si peoples.

Succes

0
Răspundeacum 1 an