1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You are humans."

"You are humans."

Traducere:Voi sunteți oameni.

November 10, 2014

8 comentarii

Sortat după prima postare

Karenatia

De ce ”humans” nu ar avea și sensul de ”Umani”?

November 10, 2014

fantomitzah
  • Dacă ar fi fost adjectiv, ar fi fost invariabil (”human” = ”uman”/”umană”/”umani”/”umane”), adică nu ar fi avut ”s”-ul de la final pentru plural.
  • Deci aici este substantiv la plural (”human” = ”om”; ”humans” = ”oameni”).
November 10, 2014

Karenatia

oh, am omis ”s”-ul ca indiciu! :) mulțumesc!

November 10, 2014

Bianca920486

Pt YOU inseamna voi

October 2, 2016

Aly516523

You are=Tu esti You are =Voi sunteti. Sunt doua sensuri la cuvantul you

October 28, 2016

Liliana830833

Salut

You=Voi,Tu!!! Humans se mai poate zice si peoples.

Succes

May 5, 2017

Carciunalex

De ce "You are humans." inseamna "Voi sunteți oameni." De ce nu se scrie "They are humans"?

January 17, 2016

DorianGuna

Nu merge sunetul

November 25, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.