"Howmanychildrendoesshehave?"

Tłumaczenie:Ile dzieci ona ma?

4 lata temu

10 komentarzy


KlaudiaTusia

" Jak DOES przychodzi, -S w las odchodzi "

2 lata temu

Sweet_Rabbit

Ja znam "Gdy przychodzi DOES ES ucieka w las". :-)

1 rok temu

Gosia232753

Może teraz zapamiętam :)

6 miesięcy temu

Yola448704

Duolingo, "Ile dzieci ona ma? - tak się nie mówi po polsku.

How many children does she have? - Ile ma dzieci? / Ile ona ma dzieci?

6 miesięcy temu

wiki0051

How many children does she have?

Me: oh boi you dont even want to know how many!

1 rok temu

Netako
Netako
2 miesiące temu

annie402005

CZEMU NIE ZALICZA DUZO

1 rok temu

vipdavid

A dlaczego nie "has"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ czasownik posiłkowy does przejął już końcówkę -s.

4 lata temu

Naturka2

Dzięki

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.