Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"How many children does she have?"

Tłumaczenie:Ile dzieci ona ma?

3 lata temu

10 komentarzy


KlaudiaTusia

" Jak DOES przychodzi, -S w las odchodzi "

2 lata temu

Sweet_Rabbit

Ja znam "Gdy przychodzi DOES ES ucieka w las". :-)

1 rok temu

Gosia232753

Może teraz zapamiętam :)

5 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Duolingo, "Ile dzieci ona ma? - tak się nie mówi po polsku.

How many children does she have? - Ile ma dzieci? / Ile ona ma dzieci?

4 miesiące temu

wiki0051

How many children does she have?

Me: oh boi you dont even want to know how many!

1 rok temu

Netako
Netako
1 tydzień temu

annie402005

CZEMU NIE ZALICZA DUZO

1 rok temu

vipdavid

A dlaczego nie "has"?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ czasownik posiłkowy does przejął już końcówkę -s.

3 lata temu

Naturka2

Dzięki

6 miesięcy temu